сряда, 20 април 2011 г.

Big pink flower on my head

I`m missing again, but you already know me, and you know that this moments are normal for me. I`m sorry again, but it`s me. I`m waiting for the sun and good weather and with them and new inspiration, I`m sure!
This are some photos from last night, when a friend of mine decided to make "abstract" photos of me. The result was... pathetic and this are some of the not so pathetic photos.

Няма ме отново, но вече трябва да ме познавате и да знаете, че това е нормално за мен. Съжалявам, но просто съм си такава. Все пак съм в очакване на слънце и хубаво време, а с тях и ново вдъхновение. Сигурна съм!
Това са няколко снимки от снощи, когато една приятелка реши да ми прави "абстрактни" снимки. Резултатът беше жалък, а това са няколко от не толкова покъртителните снимки.





Няма коментари:

Публикуване на коментар